Clubs&ontmoeting

Bewegen voor senioren

Bewegen is voor iedereen belangrijk, maar nog belangrijker als je niet meer zo piepjong bent. In de Oase (Benschopperweg 342, IJsselstein) organiseert Pulse daarom een groot aantal verschillende beweegactiviteiten en -clubs voor senioren. Dit zijn:

• Yoga
  • Stoelgym
  • Koersbal
  • Pilates
  • Body mix

Voor meer informatie zie het activiteitenprogramma op deze website of neem contact op met: Greet Gijsen, tel. 06 163 176 58 of g.gijsen@stichting-pulse.nl

Aanschuiftafel (klik hier voor meer informatie)

In locatie Zenderstein in IJsselstein is er de 1e en de 2e maandagavond en om de woensdagavond een Aanschuiftafel waar een groep mensen bij elkaar komen om samen te eten.

Multiculturele ontmoetingen (klik hier voor meer informatie)

De Vrouwencultuurgroep van Pulse organiseert elke tweede dinsdag van de maand een ontmoetingsmiddag. Voor alle vrouwen die gezellig willen kletsen, samen willen koken of knutselen,  en ookeens vrouwen met een andere culturele achtergrond willen ontmoeten.

Buurtkamers (klik hier voor meer informatie)

Een buurtkamer is een plek om gezellig samen te komen met mensen uit de buurt, en samen een activiteit te doen. De buurtkamers bestaan op verschillende plekken in IJsselstein en zijn op verschillende momenten open: kijk wat er bij u past!

Stukkie fietsen (klik hier voor meer informatie)

Stukkie fietsen is dé activiteit voor wie graag buiten is en fietst, maar voor wie dat zelfstandig niet (meer) mogelijk is. U gaat met een vrijwilliger samen op een duo-fiets anderhalf tot twee uur fietsen. De duo-fiets heeft elekctrische trapondersteuning en is ook heel geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of moeite hebben met hun evenwicht.