Vervoer

Pulse Pendel

Heeft u een afspraak, maar kunt u niet zelfstandig reizen? Misschien kunt u wel met de Pulse Pendel mee. Vrijwilligers van Pulse brengen u naar uw bestemming in IJsselstein of buiten IJsselstein, bijvoorbeeld omdat u een afspraak met de huisarts heeft, omdat u wilt deelnemen aan een activiteit, of omdat u iemand wilt bezoeken of boodschappen wilt doen. Op die manier kunt u blijven doen waar u behoefte aan hebt, ook als u verminderd mobiel bent.

De planner bespreekt met u op welk tijdstip u gehaald en gebracht wilt worden. U dient de rit minimaal een dag van tevoren af te spreken.

Binnen IJsselstein is rolstoelvervoer mogelijk. Buiten IJsselstein hangt het af van het tijdstip van uw reis en de duur ervan.

Binnen IJsselstein:
per rit (enkel) € 1,50
10-rittenkaart IJsselstein € 13,00
20-rittenkaart IJsselstein € 25,00

Buiten IJsselstein:
Ook buiten IJsselstein kunnen wij u vervoeren. Dit wordt gedaan door particuliere chauffeurs die met eigen autorijden. Zij kunnen wel een rollator maar geen rolstoel vervoeren mits deze inklapbaar is.
Kosten: € 0,35 per kilometer

U kunt van maandag t/m vrijdag van 08.30 – 12.00 uur bellen naar 030 68 68 030, 06-58 07 08 50, of mail naar pulsependel@stichting-pulse.nl.

Ziekenhuisbezoek

Een vrijwilliger brengt en haalt mensen zonder eigen vervoersmogelijkheden naar een medische afspraak.

Wij vervoeren met de bus mensen naar het ziekenhuis voor € 10,00 heen en terug.

De chauffeur brengt de persoon en zet deze af bij het ziekenhuis, en (soms) wacht (soms) en brengt de persoon weer thuis. Als er begeleiding nodig is dan kan de aanvraag gedaan worden bij het Meldpunt.

Team Vervoer

Greet Gijsen