Taalstages

Taalstages zijn geschikt voor iedereen die actief aan de slag wil én beter Nederlands wil leren in de praktijk. Pulse helpt bij het zoeken van een geschikte stageplaats (bijvoorbeeld in een winkel, een school, een verzorgingstehuis, een bedrijf etc.) en biedt begeleiding.

Aanmelden als deelnemer/ vrijwilliger?

Taalvrijwilligers
Heb je interesse in andere culturen? Houd je van lesgeven en heb je affiniteit met onderwijs? Zou jij graag iemand willen ondersteunen bij het (beter) leren van de Nederlandse taal? Wie weet word jij dan één van de taalvrijwilligers bij Pulse! Voor een overzicht van onze actuele vacatures kijk hier: http://www.vwijl.nl/vacaturebank of meld je meteen aan via https://match.hetbegintmettaal.nl/aanmelden/stichting-pulse/vrijwilliger

Wil je meer weten over de mogelijkheden van taalondersteuning bij Pulse? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag! Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 9u tot 17u bereikbaar via telefoonnummer 030-686 80 30 of via de mail taalhuis@stichting-pulse.nl.