Aanvragen Mantelzorgwaardering IJsselstein

voor jonge mantelzorgers (tussen 11 en 24 jaar)

Wist jij dat 1 op de 4 jongeren een mantelzorger is? Mantelzorgen is een belangrijke en zware taak. Het vraagt veel van jou! Daarom wil de gemeente je bedanken door je een cadeau te geven. Dit noemen we een mantelzorgwaardering in de vorm van een kadobon. Deze mantelzorgwaardering mogen wij aan jullie overhandigen op 12 november 2022. Wil jij deze waardering ook ontvangen? Dat kan! Vraag hem hieronder aan!

Wanneer kan je een mantelzorgwaardering aanvragen?

Lees hieronder de regels en voorwaarden voor het aanvragen van de mantelzorgwaardering voor jonge mantelzorgers:

Let op: ben je jonger dan 24 jaar, maar woon je niet meer thuis, dan val je niet onder jonge mantelzorgers. Je kan dan kijken bij volwassen mantelzorgers of je daar de waardering kan aanvragen.

Kom je in aanmerking voor de mantelzorgwaardering?

Als je voldoet aan alle voorwaarden die hierboven beschreven worden, dan kun je hieronder de waardering aanvragen door een vragenlijst in te vullen. De vragenlijst bestaat uit vier onderdelen. Invullen kost ongeveer 15 minuten.

Ben je 16 t/m 23 jaar?

Vul dan hieronder de digitale vragenlijst in om de waardering aan te vragen.

Ben je 11 t/m 15 jaar?

Download en print de vragenlijst, vul hem in en stuur hem op.

Wat gebeurt er als je een aanvraag hebt ingediend?

Als we je nog niet kennen of vragen hebben over je aanvraag, nemen we contact met je op.
Als je aanvraag is goedgekeurd, krijg je rond 1 november een bericht van ons met meer informatie over het tijdstip wanneer je de lokale kadobon op zaterdag 12 november 2022 ophalen in het stadhuis.

Heb je hulp nodig bij het indienen van een aanvraag?

Dan kan Stichting Pulse je hier gratis mee helpen. Wij kunnen samen met jou telefonisch of op afspraak op kantoor je aanvraag op de computer invullen. Je kunt hiervoor bellen op vrijdagmorgen (tussen 10.00 – 12.00 uur) om een afspraak in te plannen: telefoonnummer: 030 – 686 80 30.

Afspraak op kantoor: De locatie is Wijkservicecentrum De Oase, Benschopperweg 342 in IJsselstein. Je neemt de volgende gegevens mee van jezelf en van de zorgvrager: achternaam, alle voorletters, volledige adres en geboortedatum.